top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiDutzi

8 zile. 4 țări. 6 orașe

Tocmai ce m-am întors dintr-un circuit de 8 zile in Mitteleuropa sau Europa de Mijloc în care am vizitat 4 țări, mai exact, Slovacia, Cehia, Germania și Polonia. Pot spune că a fost o nebunie, avand in vedere ca în 8 zile, dintre care doua au fost pe drum, am stat în 5 hoteluri. In fiecare dimineță ne trezeam în jur de ora 6:30, luam micul dejun si plecam toata ziua sa vizitam ceva nou. Ciudat a fost ca nu ma simțeam deloc obosită, dormeam maxim 5 ore pe noapte si eram fresh urmatoarea zi. În prima zi din turul de la Praga am mers 16km pe jos!!

Prima oprire a fost la Bratislava, unde am făcut un tur de oraș, după care am avut timp liber. În Bratislava am mai fost la targul de Crăciun în 2017 și mi-a plăcut foarte mult.

Castelul Bratislava

Seara am ajuns la Praga, iar urmatoarele 2 zile au fost dedicate vizitării orașului. Praga este orasul meu favorit, așa că din punctul meu de vedere, aici n-ai cum să te plictisești. Ai o grămadă de locuri de văzut și mereu poți descoperi ceva nou.

Catedrala Sfântului Vit, Praga

După Praga, am plecat la Dresda. Am vizitat orașul care este o bijuterie, a fost soare si cald. La Praga au fost maxim 5 grade cu ploaie si nori in ambele zile. Dresda merita, cu siguranta, sa fie vizitata macar intr-un tur de cateva ore, asa cum a fost al nostru

poza este făcută din interiorul unui muzeu din Dresda

Mai departe, am plecat spre Berlin. Dupa-amiaza am mers într-o croazieră pe râul Spree. A doua zi am fost la Potsdam, iar dupa ce ne-am intors am avut timp liber pentru cumparaturi in zona Charlottenburg. Seara, am fost la Poarta Brandenburg.

Brandenburger Tor, Berlin

Dupa Berlin, a urmat Polonia. Am fost la Wrocław în centrul istoric, care mi-a plăcut super mult, e destul de mare și cochet, foarte colorat. Și aici a fost soare și cald.

clădiri colorate în Wrocław

Ultimul oraș vizitat a fost Cracovia, la fel de frumos ca și Wrocław. Am avut parte de soare și aici. Am prins targul de Paște si ne-am plimbat de străduțele pline cu magazine. A, da! Sa nu uit sa va spun ca inainte de a ajunge la Cracovia, am fost la Auschwitz Birkenau, unde ma asteptam la plânsete si drame din partea noastră, dar nu a fost așa. Din păcate, nu m-a impresionat nimic acolo, deși dupa multele cărți citite despre Al Doilea Razboi Mondial, locul acela părea să fie altfel, adică mai puțin înspăimântător.

imagine din Cracovia, lângă dealul Wawel

În ziua întoarcerii am fost la mina de sare, Wieliczka, care este imensa si unde noi am vizitat doar 2,5km. Au fost de ajuns pentru ca am obosit repede.



Cam asta a fost toata nebunia de 8 zile prin Europa. Acum resimt toata oboseala si incerc sa recuperez orele de somn pierdute in acele zile. Urmeaza sa scriu un articol separat pentru fiecare țară în care să povetesc ce-am făcut, ce-am văzut, unde am mâncat etc. si sa postez mai multe poze. O sa fie complicat. Abia m-am întors, iar la finalul săptămânii plec din nou.

VA PUP!!



12 afișări0 comentarii

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page