top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiDutzi

Bună, eu sunt Dutzi!

Da, știu că sună amuzant, dar eu sunt Dutzi și așa mă prezint de obicei. Îmi place foarte tare să călătoresc, deși timpul nu prea îmi permite să plec în lume foarte des. Nu sunt nici traveller, nici nu am un full time job online, iar acum nu vă scriu de pe plajă din Bali.

Și atunci de ce am făcut un blog de travel? Pentru că pasiunea mea cea mai mare, printre puținele pe care le am, este călătoritul. Așa aș plecă undeva să nu mă mai întorc..... :)))) De obicei, postez ca orice om normal, poze din vacanțele mele pe Facebook sau Instagram, dar mi-ar plăcea să vorbesc despre ele undeva, așa că am creat acest blog, special pentru a împărtăși cu oamenii o parte din experiențele mele. O să povestesc despre locurile în care am fost, ce-am vizitat, ce-am facut, unde am stat etc.

Sper să vă ajute și să vă placă!

KISSES.


23 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page