top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiDutzi

O săptămână prin Pieria

După ce ne-am întors

 

din Albania ni s-a făcut dor de mare și am zis să mergem undeva aproape și ieftin. Ne-am tot gândit unde și am ales să mergem la Olympic Beach, cea mai cunoscută, simplă și tipică locație pentru români. Nu mai fusesem aici de șapte ani, exceptând luna mai 2019 când am fost la Salonic și am ajuns și aici vreo două zile.

Am fost cazați la Vila Tasos unde am mai stat o dată. Patronul are și un restaurant cu mâncare foarte bună, doar la el am mâncat.

Mâncarea este ieftină, 4-7 euro o porție de pui, souvlaki, kalamari, pastitio etc. Cazarea a fost 40 euro/camera triplă, dar a fost curat și aproape de plajă

Din păcate, plaja e înghesuită, dar cu nisip, apa a fost incredibil de murdară și plină cu alge. Ne așteptam la asta, dar nici chiar așa. Nu a fost o problemă pentru noi pentru că știam că nu vom sta aici și ca vom umbla prin alte locuri



O plajă mică lângă Platamonas. Am sărit peste o cale ferată (nefuncțională) ca să ajungem aici.







Șezlongurile costă cam 5-7 euro la Nei Pori și Platamonas, iar o băutură 3-4 euro (frappe, fresh)

Am fost de două ori la Korinos, o plajă foarte frumoasă și curată, cu apă mică. Aș zice că e un loc foarte bun pentru cei cu copii mici. Noi am stat la plaja hotelului Anais. Aici plătești doar consumația la șezlong. Au și snack bar, o salată delicioasă cu ton a fost 7 euro


După părerea mea zona Paralia-Katerini s-a degradat foarte tare la capitolul plajă și apă, sau poate am prins noi o perioada urâtă, 26 august-1 septembrie, nu știu ce să spun.

 

Nu se putea să nu ajungem la Thessaloniki, unde mergem ori de câte ori n-avem alte idei. Merg aici pentru Bubble Tea (pentru amatori, este lângă piața Aristotelus), pentru shopping și pentru vibe-ul orașului, în rest..nu pot să zic că mă atrage altceva. Treaba e cam nasoală cu parcarea, nu ai unde să lași mașina sau dacă ai, plătești cât nu face. Aproape 8 euro pentru 3 ore.



Am fost și în Katerini, un oraș destul de mic, dar foarte drăguț cu multe magazine și terase, muuult mai liniștit decât Salonic, deci pentru cei care nu sunteți cu agitația , asta e varianta cea mai bună, chiar vă recomand să ajungeți și aici

.

Alte plaje drăguțe pe care le-am văzut în această vacanță au fost câteva pe care le-am fotografiat de undeva de sus, de pe drum. Din păcate nu vă pot da locația exactă, dar una se numea Akrotiri Beach Bar și arăta cam așa



A fost o vacanță scurtă, dar care ne-a prins foarte bine și pe care nu am regretat-o. Mai multe poze găsiți în highlights pe contul meu personal de Instagram: https://www.instagram.com/_dutzi/


21 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

ความคิดเห็น


Post: Blog2_Post
bottom of page